matten

Sitter i skrivstugan med Saga och har nyss gjort någon arbetsmiljöenkät... eftersom att jag inte har blivit trakasserad på Kärrtorp och inte känner någon som har blivit det så behövde jag bara svara på 3 frågor -.- och det skulle ta knappt 20 minuter? Min lärare är ju störd i huvudet!

Aja, nog pratat om det!
Igårkväll låg jag och tittade på One Tree Hill hela kvällen tills jag somnade. Vaknade mitt i natten(!) av ett telefonsamtal från Scotland, men jag valde att inte svara. Kan ju inte börja snacka i telefon mitt i nätterna, speciellt inte engelska och försöka förstå scotskan! xD det skulle nog inte gått så bra....

Idag har vi bara 3 lektioner, varav matten som knappt kommer vara något kvar när vi kommer till klassrummet...  och svenskan gör vi ju typ inget på för tillfället... Och idrotten? Ja, den kommer ju inte gå så jätte bra eftersom att jag senast igårkväll hade feber, men whatever, måste ändå vara med, annars kommer jag fan få IG.

Kommentarer
Postat av: cilipili

självklart kan vi göra det!

någon dag i nästa vecka skulle sitta fint,

och så får du sista skivan av one tree hill också :)

Puss

2008-11-14 @ 12:40:28
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0