natti natti :)

Nu har jag nyss kommit hem från en helkväll som tillbringats tillsammans med Cili :)
Först skjutsade pappa oss till farsta där vi skulle spinna, men dom hade tagit bort de passet... så efter en stund sa hon i kassan att vi kunde få gå in i gymmet om vi ville :) helt gratis! Så vi passade på :)
Satte oss på cyklarna och var kvar där i en halvtimme, senare kom mamma och visade hur man gjorde styrketräning på vissa maskiner, var riktigt kul faktiskt ^^
Som sista moment så sprang vi på löpbandet :) totalt så höll vi på i 1½ timme.. jag tycker de är rätt långt för 2 stycken inte så vältränade personer x) Det gick bra i alla fall, men jag längtar INTE efter träningsvärken jag kommer få! Haha! xD
Efter allt gymmande duscha vi och sedan gick vi till solakuten och solade :) hade på ansiktsbomben idag, fast bara 3½ minut :) det resulterade i alla jag fick massor av fräknar x) gulligt ^^
Känner jag jag börjar bygga upp en bränna nu, och det känns riktigt bra :) hinner ju i alla fall med minst 2 gånger till! Är ju 4 veckor och 1 dag kvar tills vi åker :)
Fick även sista One Tree Hill skivan och jag har väääldigt stor lust att sätta på den nu, men jag måste faktiskt sova nu! Sov ju inte alls många timmar inatt, så jag behöver ta igen lite ;)

Imorgon blir de förmodligen inget inlägg förrän på kvällen, då jag har rätt mycket i skolan och funderar på att åka och kika på en väska efter, men vi får se hur det blir :)

Gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du vill vara med i tävlingen...nu har jag skapat en chans att skaffa sig ytterligare en lott i dragningen av väskan...titta in om du är intresserad !



/ Moonzanna

2008-11-18 @ 10:07:01
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0