onsdag kväll

Vet att jag inte alls har bloggat mycket idag, men jag har inte varit tillräckligt peppad för det helt enkelt. Men nu är jag det som tur är och ska skriva ett par inlägg innan jag hoppar ner i sängen och kollar på ett sista One Tree Hills avsnitt, blir väl mitt sjunde bara idag skulle jag tro xD
Under kvällen har jag inte gjort så mycket.. hjälpte till lite med maten, tittat på One Tree Hill, tittar på Oskyldigt dömd tillsammans med mamma och pappa och bestämt mig för att sluta på musikalen, i alla fall för det här året...
Det blir för mycket med den helt enkelt, klarar inte av det just nu, men jag hoppas att jag får det att funka till nästa höst igen och kanske ta upp det igen..? Vi får se, men jag hoppas i alla fall.
Har även fått hem min lönespecifikation idag, var ju hälften av vad det brukar eftersom att jag blev sjuk en dag förra månaden, men det finns inget jag kan göra åt det. Måste ta hans om mig själv mer, och det börjar jag inse mer och mer.
Jag tittar alltid in på ett antal bloggar per dag, helst fler än 1 gång per dag och helst på 50st. Men det funkar helt enkelt inte längre, jag får inte ihop det. Jag har tid som är så pass dyrbar att jag inte kan följa alla bloggar så därför har jag försökt att rensa ut några.. än så länge har jag inte lyckats perfekt, men eftersom att jag själv förstått detta så är jag ju på god väg i alla fall. Och det är jag glad över! :)

Ledsen att det inte har blivit några nytagna bilder de senaste dagarna, men jag har inte varit på humör och inte haft något att fota.. så länge ni inte vill se outfits som består av mjukisbyxor och hood tröja 3 dagar i rad xD ?
Nej jag trodde inte de heller, kände att det inte var någon idée helt enkelt :)

Imorrn blir de skola som vanligt igen, och jag börjar inte förrän 10.05. Känns skönt att få en sovmorgon i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0