Söndag

Den här helgen har spenderats med Tommy :) Och jag är sjukt glad över det!
Igår hjälpte han mig att baka lussebullar (läs: åt degen) och senare på kvällen åkte vi till Vivo för att handla såna där chips hjärtan :) eftersom att Ica hade stängt och sötnosen ville ha såna var de bara att sätta på sig jackan och vinterstövlarna och traska ut :) var otroligt mysigt att gå där i snön! Jag och Tommy blev ju tillsammans i vintras så det blev många minnen från när det var snö ute :)
När vi kom hem låg vi framför TV:n och latade oss, jag var för trött för att börja kolla på nån film, så vi kollade klart på excorsisten (stavning?) som gick på TV:n och sedan började vi kolla på Lida.. Verkade som en helt okej film, men vi stängde av innan den hade slutat.

Eftersom att Tommy skulle repa med bandet idag så gick vi upp rätt tidigt :) vaknade vid 11 och var uppe och fixade frukost halv 12 :) Sedan gick han upp till Niklas!
Hoppas att det går bra för dom när dom repar nu, för dom ska ju spela imorrn :) ska bli jätte roligt att åka och titta!

Mamma och pappa tog en promenad för en stund sedan och när dom kommer hem ska jag och mamma åka till farsta :) vi ska lämna in min jacka till nån skräddare och byta dragkedjan, för den gick sönder igår.. och sen ska vi lämna in en CD skiva med kort som ska framkallas till mormor :)
Förutom det så ska jag plugga företagsekonomi, titta på en film och kanske börja på Rain Man film review :) får se hur mycket jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0