T o r s d a g

Har egentligen bara en kort rast, så jag hinner inte skriva mycket, men jag kände ändå att jag behövde skriva något!
Hade matte nu på morgonen och det gick sååå segt.. hann typ med 3 tal, helt sjukt. Men liksom när det är så svåra tal så kan ju knappast mamma och pappa hjälpa mig och då kan jag ändå inte plugga hemma, så jag är körd rent ut sagt!
Samhällskunskap är nästa ämne, och jag är inte taggad för det ett dugg, men så är det alltid när det gäller Samhälle och Historia och det beror på lärarna, inget annat.
Idag är det äcklig mat, men eftersom jag har en rätt lång dag framför mig så tror jag att jag ska ner och köpa en hamburgare i centrum, måste fan få i mig lite mat och få energi!

Föresten så ville jag inte gå upp imorse.. jag snoozade i en halvtimme men ändå så hann jag med den tidiga tunnelbanan och kom i tid ;) det var lyckat faktiskt.

Var ju så fint när det låg snö överallt, men nu är det brunt slask igen.. som det brukar vara i stockholm.. aja, får väl stå ut, åker ju ändå om 19 dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0