today!

Jag har blivit försyld... sitter här och störvlar, snyter mig och nyser.. men de spelar inte så stor roll, det går ju över de med :)
Ikväll ska jag förmodligen på bio och se Saw 5 :) med Tommy och Niklas och några till, vet inte riktigt vilka ännu, men det kommer bli kul i alla fall :)
Haha, niklas svarade i Tommys mobil och jag frågade när vi skulle se den osv.. och sen när jag skulle säga hejdå och lägga på så sa jag "puss hej". Jag gör typ alltid de när jag säger hejdå till kompisar x) och jag brukar göra de till Niklas också.. men av nån skum anledning så hör jag honom säga till dom andra "Malin sa puss till mig" och sen lägger han på luren xD Roligt var det i alla fall och jag började skratta x)

Börjar bli lite hungrig nu, så mamma och pappa får komma hem och laga mat! x) Dom skulle handla mat, kommer förmodligen bli någon pasta med kräftstjärtar i en sås :) och eftersom vi inte har de hemma så kan jag ju inte börja fixa maten.. känns lite typiskt, men men :)

Edit: Blev nachotallrikar istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0