Tommy! <3

God morgon :)
Vaknade för ett tag sen, men jag är otroligt trött och ska gå och lägga mig igen så fort jag har skrivit klart det här inlägget!
Jag trodde att det skulle bli en tidig kväll igår, men nejdå! Efter att ha tittat klart på de sista avsnitten på One Tree Hill säsongen smsade jag gonatt till Tommy :) då ringde han efter 5 minuter och sa att han var påväg till mig och skulle vara framme efter 5 minuter :) så jag tog på mig morgonrocken och gick ner och öppnade porten!
Han var ju inte direkt trött när han kom upp, så han övertalade mig att börja titta på film :) jag har ju velat att han i alla fall ska se en av mina favoritfilmer, Pretty Woman! Så vi satte på den och låg och tittade fram till halv 3. Han tyckte att det var en tjejfilm, och det är de ju, men på något vis så ska man ändå ha sett den :) Vi somnade väl nån gång efter halv 3 så jag har väl sovit 10 timmar eller nåt, men jag är ändå sjukt trött!
Så nu ska jag ner under täcket och mysa med älsklingen och kanske sova någon timme till :) mysa ska jag i alla fall, för han har kramat och gosat med mig hela natten och det är såå underbart!
Jag är så sjukt lycklig som har Tommy :) <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0