topphumör!

Nu har mer än halva dagen gått :) och jag är på topphumör!
Om en kvart är det matte prov, G-test och det ska nog gå bra ;)
Efter de är det klassråd och sist men inte minst företagsekonomi!
På engelskan fick jag veta att vi ska göra en filmrecension på Rain man, men jag såg ju inte slutet, så jag får välja en annan :) har inte bestämt mig för vilken ännu, men det kommer jag nog på tills på onsdag.

Imorse när jag vaknade så var det 1.1 grader ute, men en timme senare, när jag skulle gå, så var det  - 1.5 xD Stört värre, om jag nu inte såg fel första gången.. vet inte riktigt. Men men, jag tog mössa vantar och halsduk, och det var kallt! Men ändå skönt på nåt vis, tycker att det är bättre att det blir lite kallare och frostigt än gegga och regn, för det är bara jobbigt väder!

Föresten! Ni får ju inte glömma att rösta på mig! Klicka Här för att kommer till inlägget där tävlingen är! Så synn att man bara får rösta en gång per person, men ändå förståligt! :)

Nu ska jag springa iväg till matten så ni får ha det så bra så länge! ;)



Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nej inte exakt. Men eftersom att den är stickad, så är den ganska tung. Kommer köpa ett XL kuvert och dom kostar 79:- tror jag. Men köparen får nog betala runt 50:- själv, så betalar jag resten. Så säg 50 då : )

2008-11-17 @ 14:01:18
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0