torsdag morgon!

Sitter i skolan och har precis haft matte prov, det gick verkligen sämst!
Jag har frågat ett antal gånger om vi behöver kunna alla formler, men nej nej nej, vi skulle få ett formelpapper, så det är ju såklart att jag inte lär mig dom. Sen visar de sig att alla formler inte finns på pappret och att vi skulle kunna dom som inte fanns med -.- blir så jävla förbannad på våran matte lärare ibland alltså. Om han bara hade sagt att man skulle lära sig den formeln så hade jag ju såklart gjort det!
Jätte många andra klasser har haft genomgångar om liknande tal, nästa identiska som talen i provet tydligen, vad har vi haft? Typ gått igenom 2 tal inför g-testet, ingenting inför de här provet. Blir så sur! Jag kommer ju säkert få sänkt betyg pga det här, eftersom att vi bara har 2 vg-mvg prov + nationella. Ska i alla fall klaga, jag har ju utvecklingssamtal, så nu jävlar ska det bli ändring!

Förövrigt så är jag trött och är hungrig.. men det är väl som vanligt när jag är i skolan antar jag x)
Sov i alla fall hos Tommy och det var helt underbart! :) somnade ju innan honom, medans han satt och spelade, men han kom nerkrypandes och väckte mig :) och till och med det var underbart!
Låg kvar i sängen liiite för länge imorse, ville inte gå ifrån älsklingen, var så mysigt och bara ligga där och gosa :)
Men jag hann ändå med den tidiga tunnelbanan så det var inga problem! Träffade även Jessica på vägen så vi tog sällskap till skolan :) är alltid lika trevligt!

Saga drar iväg och köar direkt efter matteprovet, så henne får jag inte se något av resten av dagen.. tråkigt, just eftersom att vi ska jobba tillsammans med ett grupparbete.. men om vi börjar idag får jag väl försöka själv, eller plugga på de vanliga ideologierna istället :) Det ska nog fixa sig ändå tror jag :) hoppas det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0