söndag

Nu har jag fått i mig lite frukost och vaknat till liv :)
Morgonen har spenderats framför TV:n och datorn och dessutom har jag hunnit fixat en del!
Om en liten stund ska jag gå och tvätta håret för att sedan övningsköra med pappa :) det måste ju göras nu innan det blir snö och alldeles för halt för mig x)
Senare ska jag försöka sätta mig med matten en stund och även läsa igenom företagsekonomin, jag MÅSTE verkligen göra det, för jag har inte råd att få ett svagt betyg i dom 2 ämnerna... och båda slutar ju nu i jul... känns rätt så stressigt, och jag kommer sakna företagsekonomin, men jag antar att det bara är att gilla läget!
Ni får ha det så bra under tiden! Och självklart så kommer det blogginlägg under dagen! :)






Bloggen krånglade lite förut, så inlägget dök aldrig upp! Inlägget kommer i alla fall upp nu och jag är tillbaka från övningskörningen och det gick hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0