utvecklingssamtal!

Nu har jag kommit hem efter en lång lång dag! Har precis fått i mig middagen som bestod av hamburgare :)
Pappa kom ju till skolan och hade utvecklingssamtal med mig och min mentor och det mesta gick bra :) jag klagade väldigt mycket, men känner samtidigt att jag fick ut mycket av det, och det är ju väldigt positivt!
Om bara en liten stund ska jag iväg till simningen, skulle egentligen bara hem och käka! Kommer nog bli rätt jobbigt i simhallen ikväll då det är uppvisning... det innebär att de flesta barnen i ALLA grupper och deras föräldrar är där samtidigt.. vilket gör det hela lite svårare och blir mycket att göra. Men jag hoppas att det ska gå bra i alla fall :)

Har inte så mycket tid just nu framför datorn, så jag skriver mer sen :) ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0