What happens in Vegas

Det är inte roligt att behöva gå upp halv 8 när pojkvännen ligger bredvid och sover och inte börjar förrän vid 3... men men, sånt måste göras och det var bara att gå upp och fixa sig.
Nu sitter jag i skolan och har haft två lektioner, men jag är fortfarande sjukt trött.. kan bero på att vi låg och tittade på film till efter 12 igårkväll, men bra var den i alla fall :) Vi såg What happens in Vegas ;) Skrattade ett antal gånger :) precis som man ska göra med komedier!
Just nu är det lunch, men blomkålssoppa är inget för mig, så jag satte mig vid datorn istället.. tror inte att jag pallar gå till centrum och köpa något heller, så det blir ingen lunch idag.. lite dumt eftersom att jag inte käkade frukost heller. Men men, vad ska man göra när skolans mat är helt jävla oätlig.. kan ju inte göra mer än att klaga och det har jag gjort, för skolmaten i min skola är inte ens godkänd enligt livsmedelsverket, och det har biträdande rektorn fått veta!

http://www.entertainmentwallpaper.com/images/desktops/movie/what_happens_in_vegas_03.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0