Beverly Hills

Sitter här framför TV:n och tittar på Beverly Hills, sånt otroligt bra program! :)
Det blev ingen shopping för mig idag, har bara legat i sängen och tagit de lugnt, tittar på TV, fixat med datorn, läst ut ett par tidningar och pluggat lite...
Kanske inte världens roligaste dag, men jävligt skön! :)
Ska se till att läsa igenom den där novellen och skriva novellanalys sen.. skulle gjort de för flera flera veckor sedan, mne jag var sjuk när resten av klassen gjorde den, och jag fick inte veta att den skulle vara inlämnad förrän nån vecka sedan.. jävla svenska lärare alltså... Men den måste i alla fall göras nu under lovet, så de kan ju vara bra att ta tag i det idag :) annars lär de ju aldrig bli klart xD

Tror inte att jag ska göra något speciellt ikväll, tar de väl lugnt bara :) Tommy ska ju på In Flames, så honom får jag inte träffa i alla fall, lite tråkigt, men men, vi får ju träffas en annan dag :)

Nu började Beverly Hills igen, så jag skriver igen senare ;) haha!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

Hej :) Om du är intresserad så får du väldigt gärna vara med i tävlingen på min sida! :)

Klicka bara på länken nedan så kommer du direkt till inlägget :)



http://josselee.blogg.se/2008/october/min-forsta-tavling.html



Lycka till :)

2008-10-29 @ 17:10:06
URL: http://josselee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0