:)

Sitter i skolan här på lunchrasten, maten är äcklig as usual, så jag och Saga sitter här istället :)
Imorse var jag så otroligt trött när jag vaknade (är fortfarande det), så jag funderade helt seriöst på att "råka" somna om, men jag lyckades ta mig upp och till skolan i alla fall, känns faktiskt rätt så bra :)
Imorse påväg till skolan så mötte jag Emelie :) hon är alltid så söt, skanar henne riktigt mycket! Men vi ska i alla fall ut och shoppa ;) antingen i slutet av oktober eller i början av november då hon har fått pengar ;) Det ser jag fram emot!

Här är en bild på sötnosen :) tagen från hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha va sött av dig ! :D saknar dig med ! Men vi ses ju snart då vi ska shoppa :D<33

2008-10-14 @ 17:34:46
URL: http://emslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0