Familjen är värre!

Sitter och tittar på familjen är värre :) är reklam nu, så då tänkte jag passa på att slänga in ett inlägg ;)
Jag gillar komedier, är roligt att titta på, tycker dock att det är bäst att blanda alla slags filmer, för annars tröttnar man nog mer eller mindre!

Ska upp någolunda tidigt imorrn och beställa biljett till simple plan konserten :) sedan ska jag till konsum och jobba, ska faktiskt bli rätt kul :) känns ju bra att man får bra betalt och så :)
Efter det får jag skynda mig för att hinna till farsta i tid, ska ju få en sotsminkning av Chanel på Åhléns :)
ska kanske handlar något med mamma efter, sen får vi se om jag åker direkt till tommy eller går hem emellan :) det får tiden utvisa!



Bild: Lovefilm

Nej, nu måste jag tillbaka till TV:n, annars missar jag en massa!
Skriver ett inlägg senare!

Kommentarer
Postat av: Em

har sätt den filmen :P Den e ganska bra,liet min humor haha ! puss<3 lycka till med sminkningen,kul :D

2008-10-03 @ 22:10:25
URL: http://emslof.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/september/vinn-en-goodiebag-varde-hela-10-000-.html#comment



Tävla om en goodiebag värde hela 10 000:-, Detta får du bara inte missa!! :)

2008-10-04 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0