f*ck you

Jag känner mig grundlurad och besviken och är riktigt arg faktiskt
Här ställer man upp, fixat ordnar, städar, bråkar, allt för att få det igenom, och vad händer? Jo, "folk" skiter i det. Jag får nothing tillbaka!
Så jävla surt, och jag säger bara, det här var sista gången!
Jag kan faktiskt göra annat än att passa upp på folk som inte dyker upp på mina fredags kvällar!
Jag har ett liv och riktiga känslor om ni inte visste det!

Tack Joachim för att du får mig på bättre humör, utan dig just nu har jag ingen aning om vad jag skulle göra, skulle varit så rasande så det inte är sant!

Känner inte för att lägga upp massa inlägg och låtsas att allt är bra, får helt enkelt se om det dyker upp några fler inlägg ikväll.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vadå kom dom inte till dig ?:( :S läste ditt förra inlägg

2008-10-24 @ 20:50:07
URL: http://emslof.blogg.se/
Postat av: Jessica

asså ja mådde dåligt O.O ville inte spy ner hela ditt hus!

2008-10-26 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0