hemma hos tommy :)

Sitter hemma hos tommy nu och ska snart gå och möta jessica :)
Har längre sovmorgon än vad han har så jag vaknade tidigare än vad jag behövde, men det spelar inte så stor roll :)

Igår åkte vi till Videomix och köpte godis, läsk och hyrde en film :) Saw 3 blev det :) riktigt bra var den! Längtar redan till fyran xD

Har historiaprov idag, och det kommer inte gå särskilt bra, men jag pallar inte bry mig.. läste igenom papprerna om bl.a. amerikanska revolutionen, och det stod om USA på typ ett ställe, det mesta texten handlade om var England? Det är ju stört? Förutom det så var nästan alla texter konstigt formulerade, och det lät som om en 5 åring hade skrivit det? Till och med jag kan bättre och jag känner mig inte direkt bäst i våran klass om man säger så...
Men men, det är vi själva som har skrivit texterna, så vad kan man förvänta sig?
Blev lite besviken bara.. trodde att de skulle bli enklare texter och då lättare att få in, men nej, jag kunde fan mer innan!
Får lite på att jag har de kunskaper som krävs helt enkelt!
Vill verkligen ha G på det i alla fall!



Här kommer en bild i alla fall :)
skriver mer i skolan eller när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0