kvällen

Nu har jag varit hemma i drygt två timmar och lyckats använda tiden otroligt väl!
Har suttit och läst igenom lite bloggar som jag följer :) tipsat om ett par tävlingar som jag är med i!
Packat till landet, börjat städa rummet och rensat en del i garderoben!
Såg en annons idag där man kunde lämna kläder och få värdecheckar eller värderabatter för varje plagg som man lämnade in, så att det blev billigare att handla där :) är på PUB :) så jag ska dit i helgen och lämna lite ;)
Det här rensades ut:

1 par jeans som jag inte använt på 1½
1 par mjukisbyxor
3 kjolar som jag i stort sätt aldrig använt/använder
1 college tröja
1 klänning jag aldrig använt (har dock fått den då den redan var använd)
4 linnen i olika former och färger
1 skjorta
1 skärp

Allt skulle ges till stadsmissionen :) och det är ju alltid bra :)
Så får man ju något tillbaka också vilket alltid är roligt :) annars ger man hellre bort till kompis eller släktingar :) i alla fall jag!

Hittade även ett par jeans och lite annat i garderoben som passar och ska börjas användas igen :) alltid trevligt!

Förövrigt så har jag tränat idag, och tränat småungarna på simningen :) båda två gick jätte bra!
Gick lite tidigare från simningen för att hinna med första bussen så att jag skulle kunna komma hem och fixa allt, men när jag kom ut så stod pappa där och väntade med bilen, jätte snällt! Så slapp jag åka buss i mörkret och kylan!

Nu gäller det att packa inför skolan imorrn (har idrott) och vila rösten! Har ju Idol audition på skolan imorrn och jag känner att jag har sjungit lite för mycket idag, och halsen är lite ringrostig! Får hoppas att det går över till imorrn, annars vet jag inte vad jag gör!

Kommentarer
Postat av: Kim Von J

bra att du säger till:) tack

2008-10-23 @ 22:43:16
URL: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0