måndag morgon

God Morgon :)
Jag är uppe rätt tidigt.. kunde inte somna om, så då var de lika bra att gå upp!
Har suttit och kikat på TopModel ett tag, men de tog ju slut för en stund sedan.. så ja, nu sitter jag här igen ;)
Ska väl snart käka lite frukost och göra i ordning mig :)

Pappa är uppe i Norrtälje för tillfället, han skulle lämna in båtmotorn på servning eller vad de heter x) sen ska jag köra (a) haha önska mig lycka till! Jag hoppas att jag lyckas någolunda, så att jag hinner köra några gånger innan snön kommer, för då kommer de säkert vara för halt för mig att köra eftersom att jag inte är van!
Får se om vi tar en sväng upp till Norrtälje igen eller om vi åker hem direkt, har faktiskt ingen aning... men men, båda är bra antar jag :)

Jag kommer blogga mer när jag kommer hem, så det kommer dyka upp mycket mer inlägg i bloggen under dagen! :)

Jag bjuder på en bild :) som faktiskt är någolunda ny xD eller åtminstone så ser jag ut som mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0