Matthew&Sofia

Godmorgon :)

Fick fullt upp igår kväll så det blev inget inlägg innan jag skulle sova :) men jag hoppas de gick bra i alla fall ;)
Mammas jobbarkompis hade tagit med massa kläder som hennes dotter inte vill ha, så dom fick mamma släpa hem till mig :)
Det brukar alltd finnas något i dom påsarna :D och det gjorde det den här gången också ;)
Fick massor av nya t-shirts och linnen, tjocktröja och en kjol ;) blev glad över allt :)
Vissa saker var förstora och så, men de fick mamma eller så la vi undan det :) blev i alla fall glad för det som passade!

Kollade även på Tv under kvällen :) Ugly Betty och Desperate Housewives :) det var roligt!
Efter de så somnade jag direkt, var sjukt trött!
Sitter här färdigsminkad, med hälften av kläderna på mig.. borde nog sätta på mig resten och fixa håret.. ska gå om 10 minuter ungefär :)
Jag och Jessica ska ta tunnelbanan som går om 20 minuter.. så ja, måste fixa det sista!

Skriver väl formodligen något på rasten.. har ju rast i 1½ timme idag.. sånt är sjuk!


Matthew & Sofia
Saknar er förj*vligt! Kom och hälsa på oss i Sverige! We need you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0