min fullspäckade dag!

Nu är jag hemma och kan äntligen uppdatera ordentligt! :)
Igår, eller jag borde väl säga inatt, så kom tommy hem till mig :) efter In Flames konserten och sov med mig :) kändes riktigt underbart! Han låg och höll om mig och jag låg i hans famn nästan hela natten, och det är inte ofta som de händer under en hel natt, så jag var så otroligt lycklig när jag vaknade :) Dessutom så var de sista jag tänkte på innan jag somnade hur lycklig jag är med Tommy! Är otroligt hur en människa kan få en att må så jävla underbart :') <3

Åkte ju som sagt in till stan idag för att sminka mig :) var en rolig upplevelse :) var kanske lite jobbigt att sitta helt still i 3 timmar och bara få öppna och stänga ögonen, men det var värt det :) lärde mig faktiskt en del, även fast det inte var instruktion :) så jag är glad att jag tog chansen!
Föresten, om det är någon som är ledig mellan 10-13.30 ungefär någon vardag och är intresserade av en sminkning så kan ni slänga in en kommentar här så kan ni få mailadressen :) fick nämligen ge ut den, eftersom att de alltid behöver folk! :)

När jag kom hem myste jag med tommy nån timme och sedan skulle han hem och jag till farmor :) så där har jag tillbringat min kväll! Hon fyllde år, så det blev mat och fika :) och så en massa mys med hundarna såklart! ;)

Fick även träffa Saga en snabbis :) hennes pojkvän bor ju i porten bredvid, så hon kom och hälsade tillsammans med hennes pojkvän och hans brorsa :) så trevligt så! ;) saknar dig Saga!

Försöker uppdatera så mycket som möjligt ikväll, eftersom att jag ligger lite efter, men jag vill samtidigt försöka slappna av en del, då jag inte har många dagar kvar på lovet.. men jag gör så gott jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Tänkte bara meddela att du vann tävlingen på min blogg. Gå in där för att läsa hur du ska gå till väga :) Stort grattis! MVH Sara Linnéa.

2008-10-30 @ 22:11:00
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

okej men va bra :) De blir perfekt ju :D då ses vi på Söndag <3 jaaa,vi kan titta i skoaffären först sen nacka om de e ok? Vadå va du sminkmodell? :)

2008-10-30 @ 22:15:55
URL: http://emslof.blogg.se/
Postat av: Emelie

va kul :D

2008-10-30 @ 22:30:21
URL: http://emslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0