morning?

Nu har jag varit vaken ett antal timmar, men inte hunnit/orkat skriva något.
Jag vaknade med mensvärk och har därför inte gått till jobbet.. som vanligt alltså -.-
Jag och tommy låg i sängen och försökte sova i flera timmar, men det ringde, blev ljust och massa annat.. så tillslut gick vi upp :)
Jag fixade frukost och vi satte oss framför tv:n :)

Efter de har jag fixat och städat lite och bara gjort i ordning allt, pallar inte göra sånt när jag kommer hem från landet..

Just nu fixar jag i ordning mig så att jag kan åka till PUB med kläderna och sedan vidare ut till landet :)
Får se om jag hinner med något mer inlägg, annars blir det förmodligen fler ute på landet ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Grattis Malin!!! Du vann!! Följ mina instruktioner här:

http://junitjejen.se/2008/october/har-har-vi-vinnarna.aspx

2008-10-25 @ 18:22:32
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0