plugg!

Nej, nu blir det till att sätta igång med pluggandet ordentligt, annars blir jag inte klar, och det måste jag helt enkelt bli!
Har 21 sidor att läsa och förstå, kan nog de mesta, men jag måste ju i alla fall läst igenom allt :)
OM jag hinner ska jag gå igenom ett 20-tal instuderingsfrågor.. men jag undrar verkligen om jag hinner det...

Klockan är alldeles strax 8, så jag borde hinna klart till 9 :) hoppas jag i alla fall!

Under kvällen kommer jag länka till ett par fler tävlingar som jag tycker verkar roliga ;) man vet ju aldrig, man kan ju faktiskt vinna! ;)

Btw, jag har världens underbaraste och sötaste pojkvännen som någonsin exististerat på denna jord! Han har en bild på mig (som togs i lågstadiet) som visningsbild på msn! Hur sött är inte det? :D blev så otroligt glad när jag såg det <3
Jag älskar dig Tommy ! <3

Här kommer två bilder från Företagsekonomin :)





Vilka som är klassens pajaser? Ja det har visats sig mååånga mååånga gånger :)

Hahha, nu hann klockan bli 8, så nu är det bara att sätta igång med att läsa SH! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0