skolan

Har lunch just nu :) just haft matte och spanska.
Kände inte alls för matte idag, så jag och Saga satt och pratade igenom vår lektion istället x) bra där, kommer ändå få sitta med allt hemma -.- men men, så får det bli!

Har engelska om en timme, så det är en stund kvar!
Efter skolan tänker jag åka och simma tror jag, om jag orkar, men det ska nog inte bli några problem :)
Borde väl egentligen inte göra det eftersom att jag har infektion i örat, men jag får hoppas att det inte blir sämre... Har ju haft infektionen i 6 veckor eller något.. så jag pallar inte bry mig anymore..

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej :) asså malin.jag har gjort en ny kategori på min blogg och jag vill lägga in nya inlägg där men dom kommer ju upp på bloggen också i "allmänt" har tryckt på "designat av mig/kläder av mig" kategorien inna jag lägger upp ? ska de vaar så ?

2008-10-01 @ 18:00:13
URL: http://emslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0