skoldagen

Har precis kommit hem från skolan, efter en dag som varit helt okej!
Fick sova cirka 9 timmar inatt, så sömn fick jag åtminstone :)

Tommy smsade nyss och vill att jag ska äta hos honom, så jag ska möta honom inom en halvtimme ungefär så ska vi gå hem till honom :) ska även sova där, så nu måste jag se till att hinna packa inför imorrn :)
Tänker i alla fall gå hem efter skolan imorrn innan simningen, är ju ändå ingen idée att träna, inte med min handled i alla fall   : /  fattar inte varför de inte blir bättre :( !



Kommer som sagt inte bli så mycket uppdatering under varken idag eller imorrn.. men jag försöker slänga upp ett par inlägg i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0