skolmat = dålig

Nu har jag precis ätit avokado med citron :) gott gott!
Jag är inte sån person som äter grönsaker, men nu senaste året har jag fått i mig lite lite avokado med jämna mellanrum :) och jag gillar det faktiskt, dock inte att äta så mycket åt gången, men men :)

Sitter och småtittar lite på matakuten just nu, och fy fan säger jag bara. Jag har klagat på skolmaten i Kärrtorp i stort sätt sedan ajg började, har fått GOD mat kanske 6 gånger på hela terminen. Riktig skitmat får vi, äter ju inte ens hälften av dagarna! Nej, förbättre skolmaten säger jag bara!

Förövrigt så händer inte så mycket här ute på landet, men det är rätt skönt faktiskt, ta en liten paus :) den varar ju bara till imorrn, så det går ingen större nöd på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0