skriva slutet på en novell

Sitter här i datasalen på skolan just nu...
ska egentligen börja skriva slutet på en novell nu, men jag har ingen fantasi för tillfället...
får klura ut något i helgen tänkte jag :)

Har lunch om 40 minuter och efter det är det idrott.
Ska jogga under lektionen tydligen... något som inte alls är min grej!
Men men, vi ska typ springa 2.5 kilometer eller nåt och "förbereda" oss inför nästa vecka då vi ska ha konditionstest, det kommer verkligen inte gå bra!
Men jag får stå ut och göra mitt bästa i guess.

Har ingen som helst aning om vad som händer ikväll, får helt enkelt se om tommy vill göra något eller om jag bara ska ta det lugnt och plugga :) förmodligen blir det de sistnämnda eftersom att jag ska vara med tommy imorrn :)

Imorrn ska jag jobba, konsum alltså.. efter det ska jag skynda mig iväg till farsta där jag ska få en gratis sminkning av chanel på Åhléns. Det är bara att skugga, alltså att fixa sotiga ögon och så :) känns roligt att jag ska få det gratis!

Kommer lite bilder på nya väskan senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0