sminkning

Sitter här fortfarande framför datorn och fixar lite :)
Ska försöka gå och lägga mig någolunda ikväll eftersom att jag ska upp rätt tidigt.. eller i alla fall tidigt för att vara lov x)
Ska ta tunnelbanan som går 9.55 från tallkrogen :) ska ju som sagt in till stan och bli sminkad :) ska bli hur roligt som helst! :D

Funderar på att åka en sväng till Nacka Forum efter de och titta in på NewYorker :) är ju en sån underbar affär, i alla fall när jag shoppade i den på Mallorca! :) men vi får se om det blir av!
Ska ju ändå åka och shoppa med Emelie på söndag, så de kanske är lite onödigt.. x)

Skriver mer imorrn, fast de blir nog när jag kommer hem, för jag orkar inte pallra mig upp så pass tidigt att jag hinner blogga innan jag åker xD


Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin blogg du har.!

Kika gärna förbi min om du har lust!



Kram Elsa

2008-10-30 @ 14:02:56
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0