today

Nu sitter jag här framför datorn och äter vaniljglass med chokladkross i :) mums!
Var som sagt på simningen och tränade alla ungar idag, det gick faktiskt bra, förutom att dom stänkte ner mig otroooligt när dom dök.. men barn är barn x) vad kan man förvänta sig liksom?

Idag ska jag lägga mig tidigt! Jag är sjukt trött redan nu, så jag ska nog snart lägga mig framför TV:n och sen somna ^^

Imorrn blir det skola som vanligt :) och sedan på kvällen så ska jag och mamma gå på bio :) ska se Mamma Mia! Får se om vi hinner gå en sväng till Lindex också, vi har ju clubb rabatt tills imorrn :) om man köpter underkläder för 300kr så får man 100kr rabatt ;)
Mamma behövde lite nytt, så då kan ju jag titta efter något också!

Nej nu måste jag skicka in min novell till min svenska lärare, har totalt glömt bort att göra det idag :O men det fixar sig :)

Satt och ritade lite idag på matten... såhär blev resultatet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0