today!

Kom hem för några timmar sedan och har inte gjort något speciellt :)
Hjälpte pappa med maten en stund förut, som förövrigt står i ugnan och snart ska ätas :)
har även uppdaterat och försökt fixa i ordning datan så att msn ska sluta krångla.. får väl se om det blir någon skillnad :)

För en stund sen kom tommy hit :) han ska äta och sova här, bli mysigt!
Men då kommer det ju inte bli så mycket uppdatering här på bloggen, men jag tror ni klarar er ;)

Förövrigt så har jag lagt till en presentationstext under min profil bild här i bloggen :)
Har velat ha det ett tag, men eftersom att jag inte alls kan kodmallarna och sånt så har jag stått ut xD Nu har Saga hjälpt mig :) så nu kan jag ändra och fixa den lite hur jag vill, hon har lärt mig lite :)
Hon visade även hur man lägger in youtube inlägg ;) så nu kan jag lägga in en video från youtube tillsammans med texten på låten :) det blir väl bra?



Testa att ta en svartvit bild direkt med inställning i digital kameran idag.. blev väl inte perfekt, men men ;)
det duger väl :)

Kommentarer
Postat av: Maria

tänkte väl att det va två prov högst per vecka.. o vi har mer, menmen, får väl överleva det.



okej, haha :) den va iaf skit söt, piercingen! lycka till i tävlingen! :)

2008-10-14 @ 18:27:54
URL: http://mmariua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0