träning? yes!

Åt middag för en liten stund sen, det behövdes verkligen, för jag var vrålhungrig!
Under eftermiddagen/kvällen har jag än så länge tittat på TopModel samt börjat rensa och bränna ner lite bilder från datorn :) det är verkligen på tiden att det fixas med sånt :) men det är ju så sällan jag har tid!

Kikade in på cocoo.se och dom har verkligen underbart fina smycken :) någon som vill ge mig en tidig julklapp? ;)
Det skulle i alla fall uppskattas!

Tror att jag ska ligga i med träningen den här veckan faktiskt, nu när ajg ska till thailand vill jag ju bli någolunda stolt över min kropp ;) som den var i Venezuela fast utan alla eksem skulle bli bra :) fast eksemen är inget att oroa sig för, har inte ett enda nu!

Bjuder på en bild från Venezuela :) 2 år sedan nu!


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Mysigt med Venezuela!:)

2008-10-27 @ 18:02:14
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: melissa

åh vad härligt. :)

2008-10-27 @ 18:05:58
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0