Sminkning

Nu har jag varit hemma ett tag :)
har bland annat hunnit äta middag! Potatisgratäng och lamm blev det :) gott gott!

Har varit i Farsta med mamma under dagen och vi har uträttat flera saker :)
Köpte presenter till kusinerna och jag införskaffade mig en ny kofta och ett par mysiga strumpor ^^
Fick även en gratis sminkning av Chanel ;)
Tänkte visa några bilder på sminkningen :) det blev jätte fint, men är verkligen inte en vardagssminkning x) men det ville jag heller inte ha!





Såhär ser skuggningen ut :)


Såhär i svartvitt ;)


Nu ska jag snart gå hem till Tommy :) kommer inte uppdatera bloggen där, så jag skriver väl inte förrän imorgon kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va snyggt de blev !:)

2008-10-05 @ 15:27:45
URL: http://emslof.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååh vad fiiint :D

2008-10-06 @ 17:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0