it's friday!

Nu sitter jag här framför datorn och käkar salami pizza :) blev så otrooligt sugen när jag såg den i frysdisken på Ica ^^
Till detta borde jag ju dricka cola eller sprite, men det fick bli mjölk x) ville vara lite nyttig i alla fall ;)

Jag är riktigt glad över att Kenza vann igår :) hon förtjänar det och är helt klart värd det!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, struntade dock i idrotten för jag är så sjukt trött! Så jag slutade 11.30 istället för 13.40 :) det var riktigt skönt! Fick även sällskap av underbara Jessica hem :) alltid lika trevligt!
Under eftermiddagen ska jag väl inte göra något särskilt... ska väl så småning om kanske shoppa lite med mamma :) har ju rabatt på Lindex tills idag, handla underkläder för 300kr och få 100kr rabatt ;)
 fick även hem en ny rabatt kupong hem idag, 30% på valfri vara, resten 10%
Hur bra som helst ju! :)
Ska försöka hitta något om jag får tid!
Sen ikväll ska jag ju gå på bio med mamma och mormor och se Mamma Mia :) det ska bli mysigt :)

Imorgon är det jobb som gäller, konsum alltså :) och resten av helgen har jag inte planerat... får väl se vad som händer :) måste plugga lite i alla fall!
Tommy ska ju lana både idag och imorrn, så honom lär jag ju inte få se mycket av x) men jag klarar mig ;)

Den här bilden togs för några veckor sedan, men jag tror jag har glömt att visa den :) blev i alla fall riktigt nöjd med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0