home

Sitter här med världens huvudvärk just nu och vill bara somna så att den ska försvinna!
Men nej nej, det ska jag inte göra, jag ska sova hemma hos tommy idag :)
Ska bli hur mysigt som helst! :) vet inte om vi ska hyra någon film eller nåt, men de lär väl visa sig :)

Imorrn ska han iväg och fira släkting som fyller jämt :) han frågade om jag skulle med, men eftersom det inte spelar någon roll för någon av oss så skippar jag det. Kan behöva skriva på min novell lite grann och förbereda ett tal som jag ska hålla på engelskan :)

Nej, nu ska jag gå och få i mig ett par alvedon och sen ska jag leta upp ett notblock.. har bara skrivit på en sida i mitt gamla, så då kan tommy lika gärna få det :) han behöver nämligen ett till skolan :)

Saga hjälpte mig att fixa ett par saker med designen på bloggen och jag la även till en ny kategori :) ni kan ju kika lite extra så förstår ni säkert vad jag menar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0