bloggar!

Jag känner att jag inte har uppdaterat så mycket den senaste tiden, men jag har ju heller inte suttit vid datorn på hela tiden.. och de känns lite skumt faktiskt! Jag som vanligtvis sitter flera timmar vid datorn varje dag har helt plötsligt inte suttit vid den alls i 4 dagar, i stort sätt... har ju typ suttit 10 minuter eller något, då jag har laddat in bilder från kameran och uppdaterat nån gång... Men men, jag klagar inte, de kan vara rätt så skönt att slippa sitta hela dagarna också :)

I alla fall, nu sitter jag och läser massor av olika bloggar :) känns kul, fast jag känner mig lite efter när jag läser blogginlägg som skrevs för 3-4 dagar sedan.. men men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0