drama reunion

Har precis kommit hem från drama grejen, var väl rätt okej :)
Tog med kameran för att jag skulle fota lite grann, men den tog jag inte ens upp ur väskan, bravo -.-
Men alla andra har ju ändå fotat, så de lär ju ändå finnas ett antal osmickrande bilder på mig :)

Efter så skulle ju typ dom flesta hem till philip, och om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om hur de gick, jag drog, pallade inte, av flera anledningar. Tänker inte gå in på någon, orkar inte sitta och förklara mig.

Är i alla fall uttråkad just nu, så jag funderar på att gå och tvätta bort sminket och sen sätta på en film, känns som en någolunda bra idée, eller så sover jag bara, är riktigt trött redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0