fredag-lördag

Igår åkte jag direkt till tommy efter skolan, och vi tog moppen till farsta :) där köpte han en höstjacka :) riktigt fin var den! Sedan åt vi på sushi baren :) fast jag äter ju inte sushi, så för mig blev det yakitori, kycklingspätt :)
Vid halv 6 var det musikal, men det visade sig att dansläraren var sjuk.. så vi hade i stort sätt inget att göra.. När jag kom hem ringde tommy och frågade om jag ville sova hos honom :) så han kom och hämtade mig med moppen oså åkte vi hem till honom :)

Idag har jag varit på konsum och jobbat.. helt okej, bara att det var sjukt kallt i butiken... får väl börja använda den där fleecetröjan snart :)

Kameran ligger hemma hos tommy, så tyvärr kan jag inte ladda upp några nya bilder.. det får komma en annan dag :)


Bild från Scotland -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0