Good old days

Har precis ätit middag och tittat på TopModel avsnittet som jag missade i torsdags, jag hinner ju inte hem till de eftersom att jag simmar.. är lite tråkigt, men då är de bra att reprisen går på lördagar :)
Perre har även varit här och fixat med datorerna :) känns riktigt bra! Är bara uppdateringen för ett musikprogram i det andra datorn som fortfarande laddar, annars funkar allt mycket bättre och så :)

Tommy ringde för en stund sen och ville gibba inatt.. jag ville inte att han skulle det.. men efter allt snack om att man kunde vinna priser och massa saker, och att han sa att vi kunde sova tillsammans imorrn så gav jag med mig. Men vi ska fortfarande gå på bio :) det ska bli mysigt!
Han kommer hit innan halv 8 och vid 8 tiden så åker vi in till hötorget :) tänkte även ha på mig ett par av dom nya klackaskorna jag köpte för några veckor sen :) dom beiga, om ni minns dom :) annars är de bara att klicka in er till "min shopping" kategorin! Om ni är intresserade såklart ;)

Good old days!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0