las vegas

Satt nyss och tittade lite på TV :) Las Vegas, är en rätt bra serie faktiskt ;)
Pappa har precis bytt ett av minnerna i datorn till ett större..
känner typ ingen skillnad än så länge, men men :) blir säkert bra!
Blir nog rätt mycket inlägg här i bloggen ikväll :) har ju inte så mycket för mig ;)
Däremot så blir det nog inte så mycket imorrn eftermiddag/kväll, för då hade jag tänkt vara med Tommy :) känns bättre att få vara med honom längre stunder, fast kanske inte varje dag, man får ut så mycket mer av allt så :)
så under tiden jag är med honom, så kommer bloggen inte vara prioriterad alls! Tänkte bara säga det, så att ni inte tror att jag inte är intresserad av att blogga längre x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0