orienteringsdag!

God morgon :)
Jag vaknade för cirka 20 minuter sedan :) börjar ju inte förrän 11.30, så himla skönt!

Idag regnar det inte, de är jag glad över, eftersom att jag ska sitta och vara funktionär nu på orienteringsdagen. Ska gå dit, men helst bara vara där en liten stund, vill inte sitta still utomhus i 2 timmar -.- hoppas att det löser sig i alla fall :)

Efter orienteringen ska jag till stan en sväng :) med mamma! Vi ska leta efter en höstjacka till mig :) jag vill ha någon slags trenchcoat, sedan en ny stickad halsduk och kanske en större väska :) har ju fortfarande kvar pengar på wedins :)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost :) men det blir inga problem eftersom att mamma bakade gott bröd för någon dag sedan :) !

Här är en bild på min dörr :)

För er som inte känner igen alla posters så är det på Simple Plan, Chad Michael Murray, One Republic och Mcfly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0