Wall-E



Jag och Tommy tittade på en film igår :) Wall-E
Den var otroligt bra! Så rolig och galen så de inte är sant! Jag kan verkligen rekomendera den, för den är helt grym! Jag skulle kunna se om den redan nu! :)

Tommy gick till skolan för ett tag sen, och jag ska snart gå och möta Jessica :) så ska vi åka till skolna tillsammans :) idag ska vi se resten av Wallander filmen på svenskan :) det ska bli kul faktiskt :)
Efter skolan kommer jag åka hem till Tommy igen :) han måste få tillbaka sina nycklar :) sedan blir det att åka till högdalen och träna och sedan simningen :)

Föresten, hade rekord på besökare här på bloggen igår :) 35 unika och 63 klick, inte särskilt mycket kanske, men för mig är det mycket ;)

Nej, nu måste jag gå om jag ska hinna möta jessica och hinna med tunnelbanan ;) ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Saga

http://www.youtube.com/watch?v=cJeBSBErLok



Haha owned. Sa ju att det var Carola ;)

Kisses <3

2008-09-25 @ 19:35:13
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0