Söndag på landet

Igår eftermiddag åkte jag till landet igen, efter 4 underbara dagar i stan då jag plåtades, träffade J och lite vänner :) Kände verkligen hur jag längtade tills vi flyttade hem helt igen :) Känslan att vara hemma mer än 1 timme i lägenheten var underbar!

Igår kollade jag i alla fall på 2 filmer härute :) Det blev den hyrda filmen "Wallander - Kuriren" och "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" som gick på TV4+ eller nåt sånt :) Båda var riktigt bra, över förväntan! Gick och la mig vid 2 tiden för att inte vara uppe så sent och jag vaknade för cirka en timme sen, så jag har fått sova ut ordentligt! Just nu står en kastrull på spisen och kokar, med en majskolv i. Majskolv med smör och salt blir det till frukost idag :) Mycket gott när man inte är sugen på mackor, yoghurt eller liknande :)

Tanken idag är att hinna övningsköra lite och så smått börja packa för hemfärd :) Blir ju rätt mycket grejer man har med när man bor härute till och från i 4-5 veckor! Hemmåt åker vi förmodligen imorgon eller tisdag.



När jag kommer hem blir det mycket mer nytagna bilder :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Gojane kommer dom ifrån :)

2009-08-02 @ 14:57:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Julia

vilket bolag flyger ni med? vi åker med ving och då måste man ha det iaf, man ska faxa in det innan man betalar resan.

om man inte måste ha det så är det väl inte så kul att fixa det ändå, men det kanske är värt det om man står där sen och inte får åka haha:)

2009-08-02 @ 15:11:27
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0