Söndag - slappdag

Varit uppe sen tolv idag och hunnit göra en del vettigt :)
Först blev det movietime :) Jag, mamma och pappa satte oss och kikade på filmen Marley och Jag, riktigt bra film faktiskt! Efter det har det blivit en massa städning, inte direkt kul, men behövligt efter i våras då jag inte orkade göra något åt mitt rum pga stressen i skolan... Tanken var att jag skulle ha fixat det under sommaren, men jag har självklart haft för mycket att göra och inte varit hemma i stan så mycket, så jag började nu istället :) Bättre sent än aldrig!

Bilderna från Mallorca är uppe på bilddagboken och facebook, så nästa steg är att få upp dom här :) Det ska nog inte bli några problem alls, men jag kommer inte fixa det idag :)

Om nån timme ska det fixas med middag, fiskpinnar, som jag har längtat efter det tillsammans med ris och citron!



Tänk om man kunde vara såhär fixad när man vaknar på morgonen, va skönt det skulle vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0