091201

Helgen har bjudit på en tur till norrland, släktkalas x2, konsert på hovet, plugg och shoppingtur i kista med Christine :) Fick verkligen koppla av och hann göra otroligt mycket, det var så pass roligt och skillnad mot att plugga hela tiden, så det blev inte stressigt alls! :)

Igår blev det en tur till skärholmen med Saga och Christine, käkade där och gick och kikade i affärer, kom hem med ett linne vilket inte alls var tanken, men jag är glad! :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt och sen extra matte. Magen skriker efter mat, ingen lunch blev det pga skolan dåliga mat! Ikväll blir det lite plugg så jag slipper få mycket senare i veckan och så självklart House :) Ska i alla fall bara ta de lugnt :)

Tårtan jag gjorde i söndags! :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Vars i norrland har du vari? =) Kram

2009-12-01 @ 18:21:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0