091213

Igår var jag på Café 60 med Saga, Christine och Tove. Under kvällen hände en del störda grejer och jag höll på att skratta ihjäl mig åt killarna vid bordet bredvid och några andra galningar ^^ Pga flera rån, våldtäkt och annat skit som hänt där jag bor senaste veckan fick jag sällskap från tunnelbanan och det var väl rätt skönt att slippa oroa sig för något :)

Idag har jag bakat lussebullar och nu får de nog vara slut med allt bakande för i år, dör snart :P Det är ju trots allt bara några veckor kvar på det här året ;)

Har ett prov kvar att skriva i skolan, de värsta av dem alla... Och även ett par läxor, men det mesta är redan avklarat som tur är :) Får ta och vila upp mig, gå de sista dagarna i skolan, jobba och sen är det jullov några veckor, ska bli underbart skönt! Kryssning med fina vänner, nyårsfirande, slappa dagar på landet, förhoppningsvis en jävla massa bio och träffa några vänner som man inte hinner med och träffa så mycket i vanliga fall :) Längtar!

PS, all snö är borta igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0