091215

Har snöat hela dagen, så jag har hunnit pulsa i snö och fått en enorm massa flingor i ansiktet, så nu håller jag mig inne resten av kvällen även fast jag borde springa till centrum och hämta två paket och åka iväg till farsta och fixa inför en av mammas och pappas julklappar!

Trött på vintern redan? På vissa sätt är man väl det.. går ju runt och fryser i stort sätt hela tiden, måste ha lager på lager (till och med när jag är inne!) för att inte bli totalt genomfrusen... Fick höra att det förra veckan var 19 grader på Mallorca och det gjorde ju att man längtar lite extra till värmen.. Att det nästan är ett år sedan Thailand resan gör ju också att man vill iväg från allt. Men man klarar sig i Sverige också! :) Fixar och trixar med julklappar, köper mysiga kläder, bakar, tänder ljus osv. Vintern kan vara riktigt mysig, även om jag önskar att ajg för tillfället kunde spendera den på ett annat ställe med en annan person.. Vet inte vad jag ska göra av med alla känslor just nu om jag ska vara helt ärlig, det finns så många men ändå inga alls, känslan är ändå rätt skön ^^

Kommentarer
Postat av: hannah

skulle också vilja ha lite snö :)

2009-12-15 @ 16:57:56
URL: http://hhaannnah.blogg.se/
Postat av: Carrou and the Bird

Snygg blogg! ja visst är det underbart med snö :) Mer jul då! Kram

2009-12-15 @ 20:55:33
URL: http://carrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0