091216

Skola som vanligt idag, fast en kortare dag då vi inte behövde vara på företagsekonomin utan lika gärna kunde jobba hemma :) Efter det blev det en tur till farsta med Saga där jag planerade lite inför julklapp och fick en impuls att kolla resor.. Nära att det blev så att vi firade jul nån annanstans än i Sverige, men i sista sekund bestämde sig mamma och pappa för att stanna hemma, så det blir en vit jul (förmodligen?) på landet. Både bra och dåligt antar jag :)

Har suttit och pluggat matte nu på kvällen, varit förbi mormor en sväng och hämtat ut ett par paket. Min Nelly beställning hade kommit och en massageolja som jag vann för några dagar sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0