091222

Har hunnit med en del idag trots att klockan inte är mycket, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt om jag ska vara ärlig men jag skiter i vilket för jag är på riktigt bra humör! :D

Har varit hos mormor en sväng, varit och handlat de sista inför jul med pappa och hyrt ett gäng filmer. Inom en timme är jag påväg till landet med familjen och mormor för att fira jul och ta de lugnt några dagar. Lär ju vara så mycket snö att man dör så fort man går ut, men i så fall får det väl vara de då, finns ju inte mycket man kan göra åt de om man säger så ^^

Just nu lever jag på de underbara stunderna och längtan efter flera saker. Väntar bara på att kylan ska försvinna just nu för det börjar bli ritkigt jobbigt att ha det såhär kallt. Är faktiskt förvånad över hur folk pratar om den globala uppvärmningen, för inte känner då jag av den i alla fall... Det enda som har hänt i år är att Stockholm har blivit riktigt kallt och fått en halvmeter snö, redan i december. Helt ärligt så minns jag inte ens sist det var så!


Såhär såg det ut i förrgår...

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 00:51:07
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0