091224

Jul, jul, strålande jul!

Har drömt väldigt konstiga saker de sista timmarna jag sov inatt, och när jag vaknade kunde jag knappt andas eller prata pga förkylningen.. Jätte roligt, verkligen... Nässpray, lite prat och c-vitamin och jag är lite piggare, men frisk är jag ju inte...

Har skrivit lite julrim nu på morgonen, lite kul inför eftermiddagen då det är julklappsutdelning och öppning av alla klapparna :) Just nu sitter och jag kikar lite på How I met your mother medan de sista av maten fixas :) Julgranen står så fin i hallen där den lyser rött. Något jag gillar på jul är alla juldekorationer mamma och pappa köpte i USA precis innan jag föddes och när jag bara var några månader gammal. Den stora lysande jultomten som står på balkongen hemma och är en symbol för alla i Tallkrogen, tomte ansiktet som hänger på väggen här på landet, julbelysningen vi alltid har i granen och så vidare :) Det är något som skapar julstämningen hos mig, alltid :)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vad har du för dig då..?

-

God jul på dig. Ha en trevlig dag önskar jag dig som gillar jul.

Men är du som mig och hatar jul? Haha fan, då kan vi sitta tillsammans och blogga i kväll :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-24 @ 15:02:49
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0