14 december

14e december idag... Vad säger det egentligen?
Att det om 2 dagar är 1 år sedan jag åkte till Thailand och 2 år sedan jag startade den här bloggen.
Att jag har prov om 3 dagar, det sista innan lovet.
Att det om 4 dagar är helg och lov.
Att det är jul om 10 dagar.
Att jag om 15 dagar åker på kryssning.
Att det är nyår om 17 dagar.
Att det är 2 månader kvar till alla hjärtans dag, vad jag nu menar med det?
Att det är 103 dagar kvar tills jag fyller 18.
Att det är 177 dagar kvar tills jag får sommarlov.

Vad mer? De här är väl det jag ser fram emot som är inplanerat.. eller jag ser ju inte fram till provet och så.. men ni fattar säkert hur jag menar...

Kommentarer
Postat av: cohen

hej! nu finns en till tävling i min blogg, vore kul om du ville vara med! :D

2009-12-15 @ 10:59:53
URL: http://skitsnyggt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0